AJUTOR!

VREAU PROMO

DE CE SA LUCREZI CU NOI?

Suntem unicul partener din Romania care ofera urmatoarele BENEFICII:

CE INSEAMNA VIDEO MARKETING?

Orice Brand/Firma are nevoie de o strategie de marketing video! Aceasta nu este o idee noua. Ce s-a schimbat insa, este cat de importanta a devenit promovarea video de servicii sau produse, pe orice tip de platforma sau canal de comunicare. Promovarea video nu mai reprezinta doar o bucatica nesemnificativa din strategia de marketing firmelor, ci incepe sa joace un rol important in efortul campaniilor de comunicare.

 

Marketingul video este un mod incredibil de a crea un continut care este personal si are un impact real asupra publicului. Are o capacitate incomparabila de a crea vanzari bazate pe emotii, iar vanzarile sunt intotdeauna personale la un anumit nivel. Cumparatorii doresc sa se simta bine in alegerea lor, iar marketingul video, atunci cand este facut corect, este cel mai bun mod de a crea acest sentiment.

 

Facebook a prezis ca in mai putin de 5 ani, continutul platformelor/canalelor de comunicare va fi format exclusiv din spoturi video.

 

Un raport al Influicity prezice ca utilizarea continutului video în marketingul cu influenceri va atinge un nivel record în 2018. De asemenea, videoclipurile vor ajunge sa reprezinte 80% din traficul global pâna în 2020, precizeaza raportul.

 

Un raport al HubSpot Research, arata ca:

– Continutul video este proiectat sa atinga in 2019, 80% din traficul web

– Adaugand video marketing in campanii de email-ing, va creste rata de click-uri cu 200%-300%

– Adaugand continut video in landing page-uri sau site-uri, rata de conversie poate creste cu pana la 80%

– Continutul video in poate ajuta pe 90% dintre cumparatori sa ia o decizie de a cumpara

– 64% dintre cumparatori, vor cumpara un produs/serviciu, dupa ce vor vedea un continut video despre acel produs sau serviciu

– Conform Youtube, consumul de continut video pe dispozitivele mobile, creste in fiecare an cu 100%

– 87% din campaniile online, folosesc continut video in strategia lor de marketing digital

– o treime din timpul petrecut de consumatori in online, este dedicat continutului video

– 59% dintre persoanele de decizie din cadrul firmelor, prefera sa priveasca un video, decat sa citeasca un articol pe blog

– 35% din bugetele de marketing online, sunt investite in in video ads

1. Continutul video promoveaza recunoasterea brandului
2. Marketingul video iti poate creste SEO-ul siteului tau
3. Continutul video functioneaza bine pe toate dispozitivele
4. Marketingul video va poate ajuta sa va consolidati mesajul de brand
5. Continutul video are tendinta sa devina viral

CERE ACUM OFERTA TA PERSONALIZATA PE MAIL

vreaupromo@elastik.ro